Bank PKO BP wydał komunikat, w którym zapowiada ograniczenie dostępu do niektórych usług. Chodzi o aplikacje mobilne. Przerw w ich działaniu klienci mogą się spodziewać już od czwartku. Do kiedy potrwają?
Bank wydał komunikat, w którym ostrzega swoich klientów przez oszustami, którzy dzwoniąc do ludzi, podają się za pracowników PKO BP. Wyłudzają dane, a następnie kradną środki z konta. Na szczęście bank udostępnia narzędzie do łatwej weryfikacji tego, kto dzwoni.
Do klientów PKO BP trafiają maile zawierające złośliwe oprogramowanie. W przekonującej wiadomości nakłaniani są do otwarcia załącznika, a tam czeka już na nich plik zawierający malware. Bank zdecydował się wydać w tej sprawie pilny komunikat.
Ponad 80 proc. wniosków kredytowych składanych do PKO BP jest analizowanych przez sztuczną inteligencję. Bank pochwalił się stosowaniem modeli oceny ryzyka bazujących na uczeniu maszynowym i zapowiada rozwój w tym kierunku. Zaawansowane oprogramowanie współdecyduje także w sprawie wniosków o kredyty hipoteczne.
Zespół cyberbezpieczeństwa w Komisji Nadzoru Finansowego (CSIRT KNF) wydał niedawno ważne ostrzeżenie dotyczące oszustów internetowych. Cyberprzestępcy stworzyli fałszywą stronę internetową, podszywającą się pod PKO Bank Polski, największy bank w Polsce. Na tej stronie wyłudzają hasła do logowania użytkowników, co może prowadzić do poważnych konsekwencji finansowych dla nieświadomych klientów. Jak uniknąć oszustów?
PKO Bank Polski pracuje nad nową funkcją swojej aplikacji mobilnej IKO. Co ważne, będzie się można dzięki niej nieco wzbogacić. Bank umożliwi klientom sprzedaż walut bezpośrednio innym użytkownikom IKO i to po własnych cenach.
PKO BP wydał ważny komunikat, który powinien dotrzeć do wszystkich klientów. Bank informuje o problemach, jakich można doświadczyć w najbliższych dniach. Lista utrudnień jest długa. - Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej - czytamy w wiadomości wysłanej do klientów.
Bank PKO BP wydał ważny komunikat dla wszystkich swoich klientów. W wiadomości pojawił się apel i wskazówki dotyczące kart. Bank wskazuje na trzy ważne aspekty i zasady, jakimi należy się kierować, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim pieniądzom oraz danym. Trzeba zwrócić uwagę na szczegóły.
PKO BP niedawno rozesłała swoim klientom ważne wiadomości. Bank wydał specjalne ostrzeżenie dla tych osób, które korzystają z możliwości błyskawicznych przelewów za pomocą kodu BLIK. Warto dokładnie się z nią zapoznać przed wykonaniem kolejnej płatności.
W aplikacjach mobilnych banków można dokonywać coraz bardziej zaawansowanych czynności, które niegdyś można było zrealizować wyłącznie w trakcie wizyty w stacjonarnych placówkach. Pokazuje to nowość, nad jaką pracuje PKO BP - cyfrowa hipoteka.
Przed tygodniem PKO BP poinformował o uruchomieniu nowej metody zabezpieczeń w swoim serwisie internetowym. W iPKO zaczęto stosować biometrię behawioralną. Teraz bank chwali się, że korzysta z niej już 30 proc. klientów, jednak stosowane przez bank metody wzbudzają wątpliwości.
Przykra informacja dla klientów PKO BP, największego banku w Polsce. Użytkownicy aplikacji muszą przygotować się na skutki awarii, która właśnie ma miejsce. Nie tylko nie mogą oni wykonać żadnej operacji drogą elektroniczną, ale występują także problemy z zalogowaniem się. Co wiadomo na ten moment?
W ten weekend czeka nas wyjątkowo dużo przerw w działaniu działających w Polsce banków. Różnego rodzaju prace serwisowe będzie prowadzić aż 12 z nich. Przestoje w dostępie do bankowości potrwają aż do niedzieli.
Klienci banku PKO – Bank Polski muszą się przygotować na przerwę w usługach. Dostęp do swoich kont mogą stracić na kilka godzin, w tym czasie niemożliwe będą między innymi płatności przez internet.
PKO Bank Polski przestrzega klientów w majówkę. “Nie trać czujności” - przekonują pracownicy banku i wymieniają szereg dobrych praktyk, które w trakcie majówki pozwolą zaoszczędzić kłopotów.
Bank PKO BP wystosował komunikat do wszystkich klientów. Za jego pośrednictwem zapowiedziano wprowadzenie nowego rozwiązania, które będzie miało wpływ na bezpieczeństwo kont bankowych.
PKO BP opublikowało ważny komunikat, w którym ostrzega swoich klientów przed trwającym atakiem cyberprzestępców. Sytuacja stanowi spore zagrożenie. Bank instruuje, jak się zachować i podkreśla, że to konieczne dla naszego bezpieczeństwa: “możesz stracić pieniądze i kontrolę nad kontem”.
PKO BP poinformowało właśnie o kolejnym ataku, jaki ma miejsce ze strony oszustów podszywających się pod bank. Jak podaje Wirtualna Polska, złodzieje rozsyłają maile-fałszywki do klientów PKO BP. W wiadomościach podawana jest informacja o nieautoryzowanych próbach logowania na ich konta w bankowości internetowej. Do tego dorzucony jest odnośnik, który po kliknięciu przenosi na stronę z formularzem.Ten do złudzenia przypomina system logowania do bankowości internetowej PKO BP. Jednak na stronie nie chodzi o wpisanie danych do logowania, a podanie numerów karty kredytowej. Oszuści więc wyciągają od klientów banku dane, bezczelnie przekonując, że ktoś próbował włamać się na ich konto, kiedy to oni sami chcą wejść bezprawnie w posiadanie numerów karty, by położyć łapę na pieniądzach klientów.