Tech.BiznesINFO.pl Internet i TV PKO BP wydał ważny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów
Fot. materiały własne

PKO BP wydał ważny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów

17 lipca 2024
Autor tekstu: Marcin Śliwa

Bank PKO BP wydał komunikat, w którym zapowiada ograniczenie dostępu do niektórych usług. Chodzi o aplikacje mobilne. Przerw w ich działaniu klienci mogą się spodziewać już od czwartku. Do kiedy potrwają?

PKO BP ostrzega klientów

Przerwy w dostawie usług portali, banków czy serwisów zdarzają się od czasu do czasu i są dość powszechnym zjawiskiem. Niekiedy wynika to z awarii, innym razem spowodowane jest koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, na przykład w postaci aktualizacji systemów informatycznych lub archiwizowania bazy danych. Z komunikatu wydanego prze bank można wnioskować, że podobnie jest w tym przypadku.

Ceny paliw w Polsce. Kierowcy czekali na takie wieści

PKO BP: ”Potrzebujemy chwili na prace techniczne”

Od czwartku 18 lipca od godziny 22:00 do piątku 19 lipca do godziny 01:00 w wyniku prac serwisowych mogą pojawić się ograniczenia dostępu do aplikacji iPKO Biznes.

Problemy mogą też występować podczas korzystania z mobilnej autoryzacji i modułu Aplikacje Mobilne w serwisie internetowym iPKO Biznes.

Transakcje przy użyciu kart

PKO BP zapewnia jednocześnie, że pomimo prac technicznych, wszystkie transakcje przy użyciu kart będą obsługiwane bez zakłóceń.

Telefon za szybko się rozładowuje? W ten sposób wydłużysz pracę baterii
Fatalne wieści dla klientów Temu, Shein i AliExpres. UE chce nałożyć cła
Obserwuj nas w
autor
Marcin Śliwa
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
Nauka i kosmos Sztuczna inteligencja Cyberbezpieczeństwo Internet i TV FinTech