Tech.BiznesINFO.pl > Internet i TV > Allegro i Amazon będą miały konkurencję? Kaufland wchodzi na rynek e-commerce w Polsce
Bartosz Onuczyński
Bartosz Onuczyński 16.07.2024 14:24

Allegro i Amazon będą miały konkurencję? Kaufland wchodzi na rynek e-commerce w Polsce

Kaufland
Fot. ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Kaufland, znany dotąd głównie z sieci stacjonarnych marketów, ogłosił uruchomienie nowej platformy e-commerce w Polsce. Już 7 sierpnia klienci będą mieli dostęp do milionów produktów oferowanych przez tysiące sprzedawców.

Kaufland rzuca wyzwanie gigantom

Polska stanie się czwartym krajem, w którym Kaufland uruchomi swoją platformę sprzedażową, po Niemczech, Czechach i Słowacji. Firma zapowiada, że nowa platforma będzie konkurencją dla Allegro i Amazona. W ofercie znajdą się produkty z ponad 6400 kategorii, w tym dom, elektronika, ogród, kuchnia i gospodarstwo domowe. 

„Jako firma otwarta na innowacje idziemy krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii, również w przestrzeni online” – mówi Michał Łagunionek, prezes Kaufland Polska.

Ceny paliw w Polsce. Kierowcy czekali na takie wieści Ta aplikacja przyda Ci się w wakacje. Ułatwi odnajdywanie toalet

Współpraca z zewnętrznymi sprzedawcami

Kaufland Marketplace będzie działał w oparciu o model współpracy z zewnętrznymi sprzedawcami, podobnie jak Allegro i Amazon. Dostęp do platformy będzie możliwy zarówno przez stronę internetową, jak i dedykowaną aplikację mobilną. Klienci będą mogli korzystać z różnorodnych metod płatności, takich jak BLIK, płatności na raty, przelewy bankowe oraz karty płatnicze.

ZOBACZ TAKŻE: Poczta Polska wydała ważny komunikat. O tym trzeba pamiętać

Rozwój e-commerce w Polsce

Kaufland, posiadający w Polsce 245 marketów, zdecydował się na rozszerzenie swojej działalności o sektor e-commerce, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów. Platforma sprzedażowa ma potencjał, aby stać się jednym z najpopularniejszych miejsc zakupów online w Polsce. Uruchomienie platformy w Austrii planowane jest na wrzesień, co świadczy o dynamicznym rozwoju e-commerce w Europie.