Tech.BiznesINFO.pl > FinTech > Nowe funkcje w aplikacji Credit Agricole. Klienci będą zachwyceni
Maciej Olanicki
Maciej Olanicki 11.06.2024 14:40

Nowe funkcje w aplikacji Credit Agricole. Klienci będą zachwyceni

fintech
Fot. Freepik/jcomp

Credit Agricole podąża za konkurencją i rozwija swoją aplikację mobilną CA24 w kierunku zapewniania jak największej funkcjonalności, nie zawsze związanej z produktami stricte finansowymi. Zapowiedziana została możliwość opłacania postoju na parkingach i zakupu biletów komunikacyjnych.

Parkowanie i bilety w CA24

Serwis cashless.pl zwraca uwagę, że CA24 to relatywnie młoda aplikacja - w sklepach z oprogramowaniem na Androida i iOS-a znajduje się raptem od dwóch lat. Przez ten czas wzbogacała się sukcesywnie o nowe funkcje i nie odstaje od produktów innych banków. Drugie urodziny były okazją także do zapowiedzi kolejnych integracji.

Dzięki temu wiemy, że jeszcze w tym roku bezpośrednio z poziomu CA24 będzie można opłacić należności za parkowanie. Z kolei w przyszłym roku dodana zostanie funkcja zakupu biletów komunikacyjnych. Obie funkcje będą dostarczane przez moBilet.

Płacisz kartą? Wielu Polaków nie wie, że popełniają ten błąd

Coraz większa funkcjonalność

Zapowiedziane nowości to przejaw szerszej tendencji, w której banki chcą, aby ich aplikacje mobilne z bycia wyspecjalizowanym narzędziem ewoluowały w stronę finansowego integratora. 

Zobacz: W Empiku zapłacisz, skanując tęczówkę. Ruszył pilotaż

Coraz częściej mamy do czynienia z fintechowymi kombajnami, dzięki którym można opłacać możliwie jak największą liczbę usług, a nawet dokonywać w nich zakupów.

Kierunki rozwoju CA24

Już wcześniej aplikacja Credit Agricole wzbogacona została o takie narzędzia, jak kantor czy moduł umożliwiający wsparcie inicjatyw charytatywnych. Rozwój zachodzi nie tylko w obrębie aplikacji - w lutym bank poinformował, że uruchomił już skrzynkę dla e-Doręczeń, który stanowi nowy kanał kontaktu z klientami.