Tech.BiznesINFO.pl > Internet i TV > Plus wydał ważny komunikat do klientów. Szykują się ważne zmiany
Zuzanna Kabot
Zuzanna Kabot 26.04.2024 18:06

Plus wydał ważny komunikat do klientów. Szykują się ważne zmiany

logo Plusa, telefon, laptop
Fot. Pixabay/Firmbee, Facebook/Plus

Plus wydał ważny komunikat do swoich klientów. Okazuje się, że w aplikacji popularnego operatora zajdą gigantyczne zmiany. Modyfikacje te sprawią, że korzystanie z wielu funkcji będzie o wiele wygodniejsze i zapewni klientom większe bezpieczeństwo. Przedstawiamy szczegóły. 

Aplikacja iPlus to wygodne rozwiązanie dla klientów

Plus to jedna z najpopularniejszych sieci komórkowych w Polsce. Klienci operatora mogą pobrać aplikację mobilną na swoje smartfony, która z całą pewnością usprawni korzystanie z usług Plusa. Obecnie większość osób nie rozstaje się ze swoim telefonem, więc takie rozwiązanie jest dużym ułatwieniem. Klienci mogą między innymi w każdej chwili sprawdzić informacje dotyczące ich wydatków, a wystarczy tylko kilka kliknięć w ekran smartfona.

Zobacz także: Znajomy głos w słuchawce prosi o pieniądze? Policja ostrzega

Obraziła policjantów na Facebooku. Zapłaci ponad 5 tys. zł

Plus wydał ważny komunikat ws. aplikacji mobilnej

W piątek 26 kwietnia Plus wydał ważny komunikat. Poinformował, że w aplikacji mobilnej iPlus zajdą kluczowe zmiany. W wiadomości wysłanej do swoich klientów, operator podkreśla, że wprowadzone modyfikacje mają być ogromnym ułatwieniem w korzystaniu a aplikacji.

W komunikacie przekazano również, że nowości są kluczowe w zwiększeniu bezpieczeństwa użytkowników. Co konkretnie zmieni się w aplikacji jednej z najpopularniejszych sieci komórkowych?

Szykują się ważne zmiany dla klientów Plusa

Okazuje się, że aplikacja iPlus zyskała nowy intuicyjny wygląd. Klienci będą mogli korzystać z bezpiecznego logowania biometrycznego, wygodnie płacić faktury oraz w prosty sposób zarządzać wszystkimi usługami Plusa, które znajdują się w jednym miejscu.

Co ważne, przy pomocy aplikacji użytkownicy mogą na bieżąco kontrolować swoje wydatki czy też włączać i wyłączać usługi cykliczne. Rozwiązanie jest o tyle wygodne, że z poziomu aplikacji na smartfonie można również połączyć się z konsultantem i skorzystać z czatu z konsultantem.