Tech.BiznesINFO.pl > FinTech > Ważny komunikat banku PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów
Bartosz Onuczyński
Bartosz Onuczyński 04.06.2024 20:39

Ważny komunikat banku PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów

PKO Bank Polski
Fot. materiały własne

W dniach 6-7 czerwca z powodu prac technicznych nie będzie możliwe kupowanie biletów komunikacyjnych ani opłacanie parkingów za pośrednictwem platformy moBILET. Przerwa techniczna wynika z prac po stronie dostawcy usługi – Mobile Traffic Data Sp. z o.o.

Ważny komunikat banku PKO BP

Bank ogłosił, że w czwartek 6 czerwca 2024 roku od godziny 23:00 do piątku 7 czerwca 2024 roku do godziny 5:00 planowane są prace techniczne, które wpłyną na dostępność niektórych usług. 

Prace będą prowadzone przez Mobile Traffic Data Sp. z o.o., właściciela rozwiązania technicznego moBILET. W tym czasie użytkownicy nie będą mogli kupować biletów komunikacyjnych ani opłacać parkingów za pomocą tej platformy.

Rachunki za wodę będą mniejsze. Wystarczy jeden tani gadżet Nowość w mBanku. Karta posłuży nie tylko do płacenia

Bank PKO BP ostrzega wszystkich klientów

Przerwa techniczna jest niezbędna do przeprowadzenia koniecznych prac konserwacyjnych oraz aktualizacji systemu moBILET. Bank, w porozumieniu z dostawcą usługi, zapewnia, że działania te są kluczowe dla poprawy stabilności i bezpieczeństwa systemu, co ma na celu długoterminowe zwiększenie niezawodności oraz komfortu korzystania z oferowanych usług.

ZOBACZ TAKŻE: Limity płatności gotówką w UE. Nowe przepisy przyjęte

Wskazówki dla klientów PKO BP

Bank zaleca, aby klienci zaplanowali swoje podróże i parkowanie z uwzględnieniem zapowiedzianej przerwy technicznej. Osoby, które będą musiały korzystać z komunikacji publicznej lub usług parkingowych w tym czasie, powinny zakupić bilety z wyprzedzeniem lub rozważyć alternatywne metody płatności. Bank przeprasza za wszelkie niedogodności spowodowane przerwą i dziękuje za zrozumienie oraz cierpliwość.