Tech.BiznesINFO.pl Internet i TV Darmowe produkty w Biedronce. Wystarczy skorzystać z aplikacji
Fot. materiały własne

Darmowe produkty w Biedronce. Wystarczy skorzystać z aplikacji

11 czerwca 2024
Autor tekstu: Bartosz Onuczyński

Biedronka rusza z nową ofertą. Darmowe produkty czekają na klientów, którzy skorzystają z aplikacji mobilnej. Na czym polega akcja promocyjna i jak wziąć w niej udział?

Jak działa promocja?

Od dziś przez następne kilkanaście dni klienci Biedronki mogą zdobyć darmowe produkty , korzystając z aplikacji Moja Biedronka . Codziennie, poprzez Shakeomata, można wylosować przeceny na różne artykuły, a teraz także dodatkowe gratisy. Wystarczy regularnie sprawdzać aplikację i korzystać z oferowanych promocji.

Wielkie zmiany na Facebooku. Ucieszą rodziców i dzieci
Ładujesz telefon w nocy? To wielki błąd, eksperci mówią jasno

Warunki uczestnictwa

Aby odebrać darmowy produkt, należy zrobić zakupy w Biedronce na kwotę minimum 10 zł . Wartość ta nie obejmuje produktów wylosowanych w aplikacji. Po zeskanowaniu aplikacji przy kasie , rabat zostanie naliczony automatycznie. Choć nie ma gwarancji codziennego zdobycia gratisu, szanse są na tyle duże, że warto próbować codziennie.

ZOBACZ TAKŻE: Abonament RTV 2025. Zamiast rewolucji, nowe stawki

Co można wygrać?

Biedronka oferuje szeroki wachlarz produktów do wylosowania, w tym kapsułki do prania , płyny , oleje , słodycze oraz inne artykuły spożywcze . Akcja trwa od 10 do 22 czerwca , dając klientom maksymalnie 26 szans na zdobycie gratisów, przy założeniu codziennego korzystania z aplikacji . Pomimo, że niektóre niedziele są niehandlowe, wciąż można odwiedzać Biedronki działające 7 dni w tygodniu, zwiększając swoje szanse na wygraną.

Sprzedajesz na OLX? Lepiej uważaj, oszuści mają nową metodę
Korzystasz z aplikacji randkowych? O tym trzeba wiedzieć
Obserwuj nas w
autor
Bartosz Onuczyński

Redaktor portalu TechBiznesINFO.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
Nauka i kosmos Sztuczna inteligencja Cyberbezpieczeństwo Internet i TV FinTech