Tech.BiznesINFO.pl > FinTech > Pierwsze dziesięć dni platformy Max w Polsce. ”Radzi sobie dokładnie, tak jak chcieliśmy”
Marcin Śliwa
Marcin Śliwa 21.06.2024 20:43

Pierwsze dziesięć dni platformy Max w Polsce. ”Radzi sobie dokładnie, tak jak chcieliśmy”

Max
Fot. Unsplash.com/boliviainteligente

Minęło już dziesięć dni od kiedy plaftorma vod HBO Max zamieniła się po prostu w Max. Marka należąca do Warner Bros Discovery wzbogaciła się o nową zawartość, w tym o polskie produkcje ze stajni TVN. Zmianom uległy jednocześnie pakiety abonamentowe. Jak po transformacji radzi sobie Max?

Pierwsze kroki Max w Polsce

Cechą, która łączy wielu użytkowników platform streamingowych (i nie tylko) jest ogólna niechęć do radykalnych zmian. Za każdym razem kiedy ogłaszano, że najpierw HBO GO zmieni się w HBO Max, a później po prostu w Max, w wielu klientach platformy wywoływało to emocje. Mimo to, wiele wskazuje na to, że nowe dziecko Warner Bros Discovery radzi sobie w Polsce co najmniej zadowalająco. 
Maciej Gozdowski, group vice president – streaming w Warner Bros Discovery w Polsce w rozmowie z Wirtualnymi Mediami przyznaje, że jest przekonany co do słuszności obranej drogi.


Nawet przed chwilą patrzyłem jak sobie radzi i radzi sobie dokładnie, tak jak chcieliśmy, żeby sobie radził. Mix contentu lokalnego i globalnego jest po prostu genialny. […] Przed nami jeszcze w najbliższych tygodniach Igrzyska Olimpijskie. Ja jestem przekonany, że nie tylko z perspektywy biznesowej, ale też użytkownika to właściwy kierunek i to będzie sukces, bo zagregowaliśmy w jednym miejscu kilka kohort, które są spragnione contentu różnego – mówił Gozdowski
 

ChatGPT zamiast lekarza. Rzecznik Praw Pacjentów zawiadamia prokuraturę

Mogą być reklamy, byle było taniej?

Największe oburzenie użytkowników platform streamingowych budzą z reguły pomysły, by prowadzić do nich reklamy. Trudno się dziwić, jeśli się za coś płaci i to z reguły niemało, ma się prawo oczekiwać, że dostarczana treść nie będzie przerywana reklamami. Tymczasem Maciej Gozdowski zdradził, że w Max pakiet z reklamami cieszy się sporą popularnością. Nie znamy jednak konkretnych danych i nie wiemy jaka część wszystkich klientów zdecydowała się narażać swoje zdrowie na reklamy, byle tylko ponosić mniejsze koszty z tytułu subskrypcji.

Oferta Max w Polsce. Pakiety.

Max przygotował w naszym kraju trzy główne pakiety subsrypcji. Różnią się one zawartością proponowanej biblioteki, jakością dostępnego obrazu i innymi szczegółami. 


Pakiet Podstawowy – za 19,99 zł miesięcznie lub 199 zł za rok.
Ilość urządzeń: 2 jednocześnie
Biblioteka:  TVN, seriale HBO i więcej
Jakość obrazu: Full HD
Reklamy: Tak
Pobrania do oglądania offline: Brak

● Pakiet Standardowy – 29,99 zł miesięcznie lub 299 zł za rok.
Ilość urządzeń: 2 jednocześnie
Biblioteka: TVN, HBO, kanały HBO i więcej
Jakość obraxu: Full HD
Reklamy: Brak
Pobrania do oglądania offline: 30

● Pakiet Premium – 49,99 zł miesięcznie lub 499 zł za rok.
Ilość urządzeń: 4 jednocześnie
Biblioteka: TVN, HBO, kanały HBO i więcej
Jakość obrazu: 4K UHD i Dolby Atmos w miarę dostępności
Reklamy: Brak
Pobrania do oglądania offline: 100

Oddzielnie Max oferuje pakiet dodatkowy „Kanały TV i Sport”  za 20 zł miesięcznie.