Tech.BiznesINFO.pl Internet i TV Plus wydał ważny komunikat do klientów. Szykują się ważne zmiany
Fot. Pixabay/Firmbee, Facebook/Plus

Plus wydał ważny komunikat do klientów. Szykują się ważne zmiany

26 kwietnia 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kabot

Plus wydał ważny komunikat do swoich klientów. Okazuje się, że w aplikacji popularnego operatora zajdą gigantyczne zmiany. Modyfikacje te sprawią, że korzystanie z wielu funkcji będzie o wiele wygodniejsze i zapewni klientom większe bezpieczeństwo. Przedstawiamy szczegóły.

Aplikacja iPlus to wygodne rozwiązanie dla klientów

Plus to jedna z najpopularniejszych sieci komórkowych w Polsce. Klienci operatora mogą pobrać aplikację mobilną na swoje smartfony , która z całą pewnością usprawni korzystanie z usług Plusa. Obecnie większość osób nie rozstaje się ze swoim telefonem, więc takie rozwiązanie jest dużym ułatwieniem. Klienci mogą między innymi w każdej chwili sprawdzić informacje dotyczące ich wydatków, a wystarczy tylko kilka kliknięć w ekran smartfona.

Zobacz także: Znajomy głos w słuchawce prosi o pieniądze? Policja ostrzega

Obraziła policjantów na Facebooku. Zapłaci ponad 5 tys. zł

Plus wydał ważny komunikat ws. aplikacji mobilnej

W piątek 26 kwietnia Plus wydał ważny komunikat . Poinformował, że w aplikacji mobilnej iPlus zajdą kluczowe zmiany. W wiadomości wysłanej do swoich klientów, operator podkreśla, że wprowadzone modyfikacje mają być ogromnym ułatwieniem w korzystaniu a aplikacji.

W komunikacie przekazano również, że nowości są kluczowe w zwiększeniu bezpieczeństwa użytkowników . Co konkretnie zmieni się w aplikacji jednej z najpopularniejszych sieci komórkowych?

Szykują się ważne zmiany dla klientów Plusa

Okazuje się, że aplikacja iPlus zyskała nowy intuicyjny wygląd. Klienci będą mogli korzystać z bezpiecznego logowania biometrycznego , wygodnie płacić faktury oraz w prosty sposób zarządzać wszystkimi usługami Plusa, które znajdują się w jednym miejscu.

Co ważne, przy pomocy aplikacji użytkownicy mogą na bieżąco kontrolować swoje wydatki czy też włączać i wyłączać usługi cykliczne. Rozwiązanie jest o tyle wygodne, że z poziomu aplikacji na smartfonie można również połączyć się z konsultantem i skorzystać z czatu z konsultantem.

Biedronka oszalała. Rewelacyjne produkty w rekordowo niskich cenach
Jak złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego? Można to zrobić przez internet
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kabot

Redaktorka portalu BiznesINFO, gościnnie piszę dla Tech.BiznesINFO. Jestem studentką psychologii na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej. W wolnym czasie lubię czytać książki i oglądać filmy związane z tematyką kryminalną.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
Nauka i kosmos Sztuczna inteligencja Cyberbezpieczeństwo Internet i TV FinTech