Tech.BiznesINFO.pl > Internet i TV > Awaria w PKO BP. Wielu klientów zostało odciętych od pieniędzy
Laura  Młodochowska
Laura Młodochowska 22.05.2024 18:04

Awaria w PKO BP. Wielu klientów zostało odciętych od pieniędzy

PKO BP
Fot. Iberion

Przykra informacja dla klientów PKO BP, największego banku w Polsce. Użytkownicy aplikacji muszą przygotować się na skutki awarii, która właśnie ma miejsce. Nie tylko nie mogą oni wykonać żadnej operacji drogą elektroniczną, ale występują także problemy z zalogowaniem się. Co wiadomo na ten moment?

Awaria PKO BP

Pierwsze doniesienia o awarii banku PKO BP pojawiły się około godz. 14 w środę, 22 maja. Sama instytucja jak na razie nie poinformowała o tym swoich klientów, a sprawa jest naprawdę poważna. Klienci z całej Polski zgłaszają, że nie mogą zalogować się do swoich kont i wykonać koniecznych operacji.

Nie wypłacisz pieniędzy, nie zrobisz przelewu. Lepiej się przygotować

Klienci w całej Polsce odcięci od aplikacji banku

Zgodnie z informacją znajdującą się na stronie downdetector.pl, nie działa zarówno serwis bankowości internetowej, jak i aplikacja mobilna IKO. Klienci, którzy próbowali zalogować się na którejś z nich, otrzymali taki komunikat:

Ograniczony dostęp do IKO. Aktualnie nie można skorzystać z tej funkcji - aplikacja działa w trybie ograniczonej funkcjonalności.

ZOBACZ: Bank PKO BP wprowadził ważne zmiany. Każdy klient powinien to wiedzieć

Bank PKO BP nie działa

Problem może dotyczyć wielu spośród 8 milionów użytkowników aplikacji IKO. Wszystko wskazuje na to, że na ten moment klienci muszą uzbroić się w cierpliwość i czekać na komunikat banku. Wyjściem z tej niekomfortowej sytuacji może być wizyta w placówce PKO BP, zwłaszcza jeśli musimy dokonać pilnej płatności.

 

Źródło: SE.pl, downdetector.pl